Eileen Free

Het Eileen Free abonnement is een gratis kennismakingsabonnement

  • Kennismakingsabonnement
  • Altijd en overal toegangelijk
  • 24 uur per dag en 7 dagen per week
  • 1 maand GRATIS op proef!
Aanmelden voor Eileen Free

Eileen Premium

Het Eileen Premium abonnement biedt altijd en overal toegang tot de service van Eileen

  • Full service jaarabonnement
  • Altijd en overal toegangelijk
  • 24 uur per dag en 7 dagen per week
  • 1 jaar onbeperkt bellen
Aanmelden voor Eileen Premium

Eileen Exclusive

Speciaal voor bedrijven en organisaties is er het Eileen Exclusive abonnement.

  • Eileen dienstverlening op maat
  • Geheel volgens wensen van de klant
  • Benefit voor medewerkers of klanten
  • White label mogelijkheden
Aanmelden voor Eileen Exclusive

Het Nationale Automobilisten Onderzoek

Eén op de drie automobilisten vrijt in auto

Eén op de drie automobilisten heeft wel eens de liefde bedreven in de auto (29,4%). Een kleine groep automobilisten hiervan zelfs tijdens het rijden (1,1%). Volkswagen is hierbij het merk waarin het meeste de liefde is bedreven.

Aan de respondenten die de liefde bedrijven in de auto werd ook gevraagd in welke auto dat dan was. Volkswagen (13,2%) is hierbij het merk waarin het meeste de liefde is bedreven, gevolgd door Opel (12,2%) en Fiat (7,1%).

Top 10 automerken waarin de liefde is bedreven:

1. Volkswagen 13,2 %
2. Opel 12,2 %
3. Fiat 7,1 %
4. Citroën 6,1 %
5. Ford 5,6 %
6. Renault 4,6 %
7. Volvo 3,6 %
8. BMW 3,0 %
9. Mercedes 2,5 %
10. Peugeot 2,0 %

Bron: Eileen, Het Nationale Automobilisten Onderzoek 2012

Als automobilisten gevraagd wordt in welk type auto zij nog eens de liefde zouden willen bedrijven, scoort naast hun eigen auto, een ruime auto hoge ogen. Hierbij worden ‘een verlengde limo’, ‘een camper’ en ‘een grote Amerikaan’ als typen auto’s genoemd. De camper is met name bij 55-plussers favoriet.

Andere typen auto’s die in het onderzoek werden genoemd zijn: Rolls Royce (met lederen bekleding), een vrachtauto en een cabrio (met het dak open). Tenslotte geeft een kleine groep respondenten aan ook de gouden koets hiervoor op het oog te hebben.

Ga terug